نوشته شده توسط : تیک

سینی کابل گالوانیزه :

تولید سینی کابل گالوانیزه گرم

بهترین نگهدارنده هایی که از فلز گالوانیزه برای جابجا شدن کابل های برق ساخته می شوند سینی کابل گالوانیزه هستند. برای تولید آنها ورق های گالوانیزه با ضخامت های متفاوت بریده می شوند،قسمت وسط فلز سوراخ کاری شده سپس دیواره ها خم می شوند. سینی های برقی مثل کابلهای برق سایز بندی دارند و از عرض 5 سانتی متر تا 100 سانتیمتری توسط تولید کننده سینی کابل برق ساخته می شوند. انتخاب عرض سینیها بستگی به تعداد کالبی دارد که در مسیر سینیکشی قرار می گیرد. به عبارتی با زیاد شدن تعداد کابل های برق عرض آنها هم بیشتر می شود. طول این نوع داکت فلزی 2 متری و 3 متری طراحی می شوند. برای متصل شدن سینی ها به هم از رابط ها استفاده می شود . فلز گالوانیزه در ساخت سینی ها به دو شکل مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به آنها می پردازیم .

  • سینی کابل گالوانیزه سرد :

در این روش قبل از برش ورقهای سینی های کابل نوعی لایه از آبکاری سرد به روی بدنه خود دارند. بنابراین از نظر قیمت تمام شده ارزان تر از نوع دوم خواهد بود. گالوانیزه سرد در ساختمان شهرهای خشک کاربرد دارد و نیاز به آبکاری گرم عمقی داغ ندارد.

  • سینی کابل گالوانیزه آبکاری گرم :

عملیات تولید این نوع سینیها یک مرحله بیشتر از نوع اول دارد یعنی آبکاری گرم فلز انجام می شود. قطعات و طول های اصلی سینی های کابل داخل وان مواد روی قرار داده می شود و پس از مدت زمان مشخصی لایه آبکاری بر بدنه سینیها قرار می گیرد. سینی کابل گالوانیزه گرم از نظر کیفیت ماندگاری در محیط های صنعتی و شرجی از نوع سرد بهتر عمل می کند.

 چرا برای کابل کشی در بیرون ساختمان سینی کابل گالوانیزه گرم مورد نیاز است :

یکی از دلایل اصلی تصمیم گیری در هنگام برنامه ریزی و انتخاب سینی کابل برای شرایط خورنده یا هوای باز این است که مواد سینی کابل فولادی با گالوانیزه گرم دارای طول عمر زیادی هستند و مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و حتی مواد اسیدی دارند. با این حال آلومینیوم به طور فزایندی به پارچه انتخابی برای سیستم های سینی های کابل تبدیل شده است. در این روزهای با کاهش بودجه ساخت و ساز ، مهندسان، پیمانکاران معمولا سینی کابل گالوانیزه با آبکاری گرم در اولویت قرار داده و از آلومینیومی کمتر استفاده می شود .

اندازه عرض سینی کابل های مخصوص :

10 سانتی متر

30 سانتی متر

40 سانتی متری

50 سانت

طراحی و نصب سینی های کابل گالوانیزه :

سیستم های سینی کابل گالوانیزه را می توان به طور معمول در مدت زمان کوتاهی از قسمت تولید کارخانه حمل کرد. با توجه به حجم کاری سازنده سفارش‌های کمتر تنها در چند روز ارسال می شوند. اما برای تولید سینی کابل گالوانیزه گرم معمولاً به چند روز برای ساخت نیاز است. معمولا تمام تولید کنندگان سینی کابل ، سینی ها را برای آبکاری گالوانیزه گرم به کارگاه دیگری منتقل می کنند. بعضی از تولیدکنندگان پس از آبکاری گالوانیزه، سینیکابل ها را به کارخانه خود باز می‌گردانند تا قبل از بسته‌بندی و ارسال نهایی، کالا را بررسی کرده و پوسته‌زدایی کنند. سایر سازندگان معتقدند که گالوانیزه گرم برای بررسی، جدا کردن و بسته بندی برای حمل و نقل می باشد. مقدار تاخیر در رساندن کالا به محل اصلی کارگاه اجرایی بستگی به شلوغی آبکاری دارد بنابراین سینی کابل گالوانیزه سرد به کاهش احتمال تاخیر کمک می کند.

 

سینی کابل گالوانیزه مخصوص کابل برق

سینی های کابل کانالی برای ساپورت انواع سیستم های سیم کشی با سطح مقطع کوچک تا بزرگ کابلها است. سینی کابل گالوانیزه مخصوص برق رسان، کانالی است در عرض های ۵ تا ۱۰۰ سانتی ساخته می شود. راه حلی استاندارد و از نظر زیبایی شناسی برای جدا نگه داشتن کابل ها از دسترس و محافظت شده است. کابل کشی و سیم کشی برای مخابرات ، فناوری و سیستم های کامپیوتری برخی از رایج ترین کاربردهای سینی کابل ها هستند. نصب این نوع سیستم های مدیریت کابل راحت است. زیرا سینی‌های کابل یا کانال های کابل را قادر می‌سازد تا در صورت نیاز به تجهیزات رها شود. این مسیرهای ابزار دقیق ایده آل اغلب در کارخانه های تولیدی نیز یافت می شوند. اجرای سینی کشی اغلب به عنوان یک گزینه ارجح برای مجراها دیده می شود. سینی های کابل کانال مقرون به صرفه و موثر هستند. یک راه حل عملی برای کابل های برق متصل شده به هم و ایمن است.

چرا سینی کابل کانالی را انتخاب کنید؟

دلایل زیادی برای انتخاب سینی کابل گالوانیزه و ایجاد مسیریابی ایده آل برای پروژه سیم کشی ها وجود دارد. در اینجا، ما فقط چند مورد را بررسی می کنیم :
سوراخ دار و بدون پانچ :
سینی های کابل با پانچ های متقاطع و بدنه بدون سوراخ که هر دو مدل مناسب نوع انتخاب در کابلکشی شما خرید می شود. کابل‌هائی با سطح مقطع باریک توسط سینی های بدون پانچ استفاده می شوند تا از قسمت تهویه خارج نشوند.
برای راحتی طراحی شده است :
سینی کابل گالوانیزه تیک صنعت برق با در نظر گرفتن راحتی در نصب مهندسی شده تولید می شود. پانچ و سوراخ ها با دقت توسط دستگاه cnc با مهارت در قسمت تولیدی کارخانه انجام می شود. این فاصله پانچ ها برای انواع سیم‌کشی‌ها در نظر گرفته می شود.
بیشترین امنیت با استاندارد بالا :
سینی کابل گالوانیزه آبکاری گرم با درب بسته می تواند در برابر تهدیدات، آلاینده ها و موارد دیگر کاملاِ محافظت می کند :
سایش
حرارت
آوار
مرطوب
مواد شیمیایی
حشرات و جوندگان
سینی های کابل آبکاری گرم گالوانیزه نیز مقاومت زیادی در برابر آتش نشان می دهند. آنها را به راه حل های استثنایی برای اعلام حریق تبدیل می کند. سرتیفیکیت سینی های تیک نیز با استانداردهای NEMA VE-1 مطابقت دارد.


مواد سینی کابل گالوانیزه :

تیک سینی های کابل فلزی را از مواد مثل فولاد می سازد. همچنین گالوانیزه آسیاب و فولاد غوطه ور عمقی داغ عرضه می کند. سینی کابل های گالوانیزه سرد فولادی اغلب به دلیل وزن کم مورد علاقه هستند. در حالی که وزن سینی های کابل آبکاری گرم بیشتر به دلیل دوام و استحکام شناخته می شوند. فولاد را می توان پس از ساخت گالوانیزه گرم کرد تا مقاومت در برابر خوردگی را بیشتر کند. برای محافظت عالی در برابر خوردگی در محیط‌های سوزاننده، ممکن است بخواهید روی سینی‌های کابل فایبرگلاس سرمایه‌گذاری کنید.

استانداردتر کردن تولید سینی کابل ها :

عایق سینی کابل ها و اتصالات کانکتوری خود را با روکش فولاد گالوانیزه آبکاری گرم تکمیل و محکم تر کنید. ما در تیک صنعت برق می‌توانیم به شما اطمینان دهیم سینی های شما با بالاترین کیفیت آبکاری گرم می شود. سینی های کابل استاندارد یک ساختار از پیش مهندسی شده طراحی شده برای سازماندهی کابل ها یا سیم ها در محیط های مختلف صنعتی، تجاری یا مسکونی مانند مراکز داده یا اتاق های برق است. که در آن کابل های متعدد باید به طور موثر برای اهداف نصب یا نگهداری آسان مدیریت شوند و در عین حال از رعایت استانداردهای ایمنی اطمینان حاصل شود.

با جلوگیری از ازدحام یا گره خوردن کابل‌ها که می‌تواند باعث ایجاد خطرات الکتریکی یا مشکلات تداخل سیگنال در طول زمان به دلیل فرسودگی یا آسیب ناشی از جابجایی مکرر یا حرکت در حین نصب یا تعمیر و نگهداری در طول زمان بدون ایجاد اختلال یا خرابی برای عملیات یا خدمات حیاتی شود. از این روش کابل‌ها یا سیم‌ها که در طول زمان در این سینی‌های کابل مدیریت می‌شوند، زیرا برای دوام با موادی مانند فولاد گالوانیزه یا آلومینیوم با ظرفیت‌های بار مختلف بر اساس کاربردها و الزامات خاص طراحی شده‌اند.

معرفی تیک صنعت :

 ما مفتخریم که از پروژه شما با سینی کابل های باکیفیت و مهندسی عالی ، راه اندازی سیستم های ابزار دقیق، سیم کشی و لوازم جانبی ساپورتینگ خدمت رسانی کنیم. تیم ما می‌داند که دو پروژه مشابه نیستند. ما به مشتریان در صنایع بی‌شماری خدمت کرده‌ایم که روی پروژه‌های پیشرفته از همه اَبنیه ای کار می‌کنند. می‌توانیم شما را به سمت تولید سینی کابل راهنمایی کنیم که به بهترین وجه برای بالا تر بردن راندمان شما مناسب باشد.
انتخاب محصول ما را به صورت آنلاین و اینترنتی مرور کنید یا همین امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد اهداف پروژه خود صحبت کنید.

برای دریافت قیمت سینی های کابل برق با تیک صنعت در تماس باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 | نظرات ()